Landelijke Pechhulp Campagne

“Vakgarage,
is dà heel dichtbij?”

Verlichting op de weg:

Vakgarage Pechhulp Campagne met Mike Weerts en Iris Rulkens.

Voor de betrouwbare speler in de autowereld, Vakgarage, hebben wij bij Problicity, in samenwerking met GIG creative film production, een landelijke 360 graden campagne ontwikkeld om hun merkbekendheid en positionering te versterken.

De campagne was ontworpen met een knipoog, het vermogen om een serieuze boodschap op een humoristische manier te brengen, om zo de drempel voor de doelgroep laag te houden. De commercial waarin Mike Weerts en Iris Rulkens schitteren als de onhandige hobby monteur en de mondige buurvrouw, belichaamt perfect deze benadering.

In een tijd waarin consumenten steeds kritischer worden, hebben we een strategie ontwikkeld die niet alleen opvalt, maar ook resoneren met de kernwaarden van Vakgarage. Deze strategie werd voortgezet met de activatie om de kwaliteit van Vakgarage’s onderhoud te onderstrepen, door pechhulp aan te bieden voor slechts 25 euro per jaar.

Trots op ons werk.

Veelzijdig aanvalsplan 💪

Ons veelzijdige aanvalsplan was niet beperkt tot de TV-commercial. We ondersteunden dit met een retargeting video, radiouitzendingen, direct marketing, posters, een sterke website, social media, online bannering, Marktplaats takeover, folders, Digital Out Of Home en narrowcasting.

We zijn trots op wat we hebben bereikt met deze campagne en kijken uit naar toekomstige projecten. Bij Problicity streven we ernaar om merken sterker te maken en hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren door middel van effectieve, creatieve campagnes.

dooh-problicity-akerkweg